FULL BODY WORKOUT
APRAKSTS

Full Body Workout – vidējas intensitātes nodarbība, kura laikā vienlaicīgi trenē gan ķermeņa augšdaļu, gan ķermeņa apakšdaļu. Īpaša uzmanība tiek pievērsta dziļās muskulatūras stiprināšanai, kas palīdz attīstīt līdzsvaru, koordināciju un lokanību. Nodarbība palīdz saglabāt un palielināt muskuļu spēku un masu, veidojot skaistu un proporcionālu augumu.

ILGUMS
50 min.
INTENSITĀTE
Lemon Lemon Lemon
MUSKUĻU GRUPAS
Ķermeņa augšdaļu, gan ķermeņa apakšdaļu. Īpaša uzmanība tiek pievērsta dziļās muskulatūras stiprināšanai.
KAS NEPIECIEŠAMS?
Ērts, kustības neierobežojošs apģērbs, mazs dvielis, ūdens un sava ķermeņa svars, daudzpusīgs inventārs - bumbas, ripas un hanteles.
IEGUVUMI
Dinamiska treniņprogramma ar vidēju-augtu slodzi, kurā nodarbina visu ķermeni. Uzlabo ķermeņa plastiku, līdzsvaru un koordināciju.
KALORIJAS
300-400 kcal