График Тренеры групповых тренировок

BODY&MIND

LEMON TONE

Больше

LEMON TONE

Tā ir spēka un izturības nodarbība, kuras pamatā ir spēka vingrinājumi dažādām muskuļu grupām.

STRETCHING & BALANCE

Больше

STRETCHING & BALANCE

Attīsta stāju, lokanību un muskuļu reljefu. Nodarbību programmu veido vingrinājumu komplekss, kas apvieno jogas, kalanētikas un pilates vingrošanas elementus.

LEMON CORE

Больше

LEMON CORE

Dziļo muskuļu nostiprināšanas treniņš

PILATES

Больше

PILATES

Nodarbība kas vērsta uz dziļo un mazo muskuļu nostiprināšanu. Palīdz veidot staltu stāju, grāciju un slaidu augumu, kā arī atbrīvoties no sasprindzinājuma. Nav nepieciešama iepriekšēja sagatavotība.

VERVE

Больше

VERVE

Nodarbība, kura ir iemīļota visā pasaulē. Harmonizējoša, plūstoša nodarbība prāta un ķermeņa atbrīvošanai.

YOGA

Больше

YOGA

Tas ir līdzsvars starp ķermeni un prātu, spēja iegūt lielisku fizisko formu, attīstīt koncentrāciju, novērst ievainojumus, uzlabo garīgo stāvokli, uzlabot savu pašapziņu, palielināt izturību pret stresu.

STRENGTH

FULL BODY CIRCLES

Больше

FULL BODY CIRCLES

Spēka treniņš ar svaru stieni muskuļa reljefa izveidei.

FULL BODY WORKOUT

Больше

FULL BODY WORKOUT

Nodarbība trenē ķermeņa augšdaļu, gan ķermeņa apakšdaļu. Īpaša uzmanība tiek pievērsta dziļās muskulatūras stiprināšanai, kas palīdz attīstīt līdzsvaru, koordināciju un lokanību.

GRIP

Больше

GRIP

Spēka treniņš ar svaru stieni muskuļa reljefa izveidei.

ROCK’N’CORE

Больше

ROCK’N’CORE

Augstas intensitātes nodarbība ar mērķi nostiprināt ķermeņa centru, vēdera presi un muguras muskulatūru. Izaicinoša un vielmaiņu aktivizējoša kardio slodze tiek variēta ar muskuļu reljefu attīstošiem spēka vingrinājumiem. iepriekšēja sagatavotība.

X-FIT

Больше

X-FIT

Funkcionāla spēka nodarbība, kas trenē dažādas muskuļu grupas un stiprina sirds un asinsvadu sistēmu.

FUNCTIONAL

Больше

FUNCTIONAL

Vidējas intensitātes tauku dedzināšanas vai zemas intensitātes kombinēta funkcionāla aerobikas nodarbība. 

CARDIO

BOOTY BURN

Больше

BOOTY BURN

Vidējas intensitātes nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai.

LEMON HIIT

Больше

LEMON HIIT

Nodarbību komplekss sastāv no 4 minūšu cikliem, kas secīgi iedalās 20 sekunžu intensīvā darbā un 10 sekunžu pauzēs. Sastāda apmēram astoņus piegājienus, kuru laikā ķermeņa muskuļi ir nepārtrauktā tonusā.

LEMON POWER

Больше

LEMON POWER

Aizraujoša vidējas un augstas intensitātes nodarbība visas ķermeņa muskulatūras nostiprināšanai.

ZUMBA

Больше

ZUMBA

Lieliska deju nodarbība, uzmanību pievēršot muskuļu tonizēšanai un formas piešķiršanai.