Вернись
ОПИСАНИЕ ТРЕНЕРА
Agrita Atgāze
ИМЯ ФАМИЛИЯ
Agrita Atgāze
МОЯ СУПЕР СИЛА

Būt aktīvam nozīmē būt dzīvespriecīgam, laimīgam un smaidīgam. Kustība - tā ir virzība, lai sasniegtu mērķi, spēks - attīsta pārliecību par sevi, koordinācija - kad prāts spēj kontrolēt ķermeni.

ОПЫТ РАБОТЫ

No 2015.gada

Grupu nodarbību vadīšana - pieaugušajiem, senioriem, pusaudžiem un bērniem

ОБРАЗОВАНИЕ

LSFP C kategorijas sporta trenera kvalifikācija

СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ

DCH training verve

Pilates

Funkcionālie treniņi

Vispārējās fiziskās sagatvotības treniņi

Strong by Zumb

MK Pilates spirals

MK Pilates Barre

КОНТАКТЫ

FB: pilatesikvienam 

IG: pilatesikvienam

ТРЕНИРОВКИ ПОД ВЕДОМСТВОМ ТРЕНЕРА

BOOTY BUILDER

Больше

BOOTY BUILDER

Vidējas intensitātes nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai.

FULL BODY CIRCLES

Больше

FULL BODY CIRCLES

Spēka treniņš ar svaru stieni muskuļa reljefa izveidei.

PUSH YOUR LIMITS UP

Больше

PUSH YOUR LIMITS UP

Nodarbību komplekss sastāv no 4 minūšu cikliem, kas secīgi iedalās 20 sekunžu intensīvā darbā un 10 sekunžu pauzēs. Sastāda apmēram astoņus piegājienus, kuru laikā ķermeņa muskuļi ir nepārtrauktā tonusā.

LEMON POWER

Больше

LEMON POWER

Aizraujoša vidējas un augstas intensitātes nodarbība visas ķermeņa muskulatūras nostiprināšanai.

PILATES

Больше

PILATES

Nodarbība kas vērsta uz dziļo un mazo muskuļu nostiprināšanu. Palīdz veidot staltu stāju, grāciju un slaidu augumu, kā arī atbrīvoties no sasprindzinājuma. Nav nepieciešama iepriekšēja sagatavotība.

ROCK’N’CORE

Больше

ROCK’N’CORE

ROCK’N’CORE palīdzēs tev iegūt “sešpaku”, sadedzināt visu lieko un izcelt muskuļu reljefu. Treniņš visam ķermenim, kurā īpaša uzmanība tiek pievērsta korsetes un sēžas muskulatūrai, kā arī muguras nostiprināšanai. Visi vingrinājumi ir viegli pielāgojami dažādiem sagatavotības līmeņiem.

VERVE

Больше

VERVE

Nodarbība, kura ir iemīļota visā pasaulē. Harmonizējoša, plūstoša nodarbība prāta un ķermeņa atbrīvošanai.

FUNCTIONAL WORKOUT

Больше

FUNCTIONAL WORKOUT

Vidējas intensitātes tauku dedzināšanas vai zemas intensitātes kombinēta funkcionāla aerobikas nodarbība. 

Strong nation®

Больше

Strong nation®

Katrā nodarbībā sadedzināsi kalorijas, vienlaikus tonizējot rokas, kājas, vēdera muskuļus un sēžas muskuļus. Pliometriskas kustības, piemēram, palecieni ar augsti ceļiem, lēcieniem un burpijiem, tiek aizstātas ar izometriskām kustībām, piemēram, izklupieniem, pietupieniem un kikboksu.